لجاجت غربی ها در برابر پیشرفت های هسته ای صلح آمیز ایران، به ضرر آنهاست
نوشته شده توسط : boudika

'اسدالله بادامچیان' در پایان نشست دبیران حزب موتلفه اسلامی افزود: تیم مذاكره كننده به نمایندگی از ملت، تاكنون مسیر روشنگری افكار عمومی را خوب همواره كرده است و به نظر می رسد گفت و گو پشت درب های بسته دیگر فایده ندارد و باید مذاكرات علنی با حضور رسانه های داخلی و جهانی باشد تا معلوم شود طرف مقابل چه مطالب واقعا غیرمعقولی را عنوان می كند.

به گزارش سه شنبه ایرنا از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، وی اظهار داشت: آنها رسما به ما می گویند شما حق پیشرفت در زمینه فن آوری صلح آمیز هسته ای را ندارید و این برخلاف مقررات آژانس و حقوق مسلم ملت ایران است.

بادامچیان تصریح كرد: ملت ایران مثل كوه ایستاده است و اجازه نمی دهد قدرت های استكباری حرف خود را تحمیل كنند.

قائم مقام دبیركل حزب موتلفه اسلامی در مورد آخرین تحولات مصر با بیان اینكه پیروزی محمد مرسی از قبل قابل پیش بینی بود، اضافه كرد: به نظر می رسد نظامیان حسنی مبارك اكنون در پی یك كودتای تمام عیار هستند و انقلاب مصر در معرض تهدید نظامیان است و مردم باید همچنان به حضور هوشمندانه خود در خیابان ها و میادین ادامه دهند و تسلیم اهداف شورای نظامی نشوند و ارتش مصر با مردم همراهی كند.

بادمچیان ادامه داد: انحلال پارلمانی مصر یك دهن كجی به نتایج انتخابات پارلمانی در این كشور بود؛ نظامیان به عواقب سوء چنین اعمالی فكر نمی كنند، آنها در آستانه راه اندازی یك حمام خون هستند و مردم باید جلوی این خونریزی را با مقاومت انقلابی بگیرند.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی همچنین درباره تحولات سوریه گفت: آمریكا و اسرائیل مرتب از سوی تروریست ها سلاح وارد سوریه می كنند، آنها می خواهند با سیاست تجدید كشتارهای جمعی مردم یك راه حل برای مشكلات خود پیدا كنند.

بادامچیان با بیان اینكه مردم سوریه ایستاده اند، افزود: مداخله خارجی در سوریه جواب نمی دهد و مردم می خواهند سرنوشت خود را تعیین كنند و ایران نیز حامی مردم سوریه در تعیین سرنوشت خود با تصمیم مستقل آنها است.

وی درباره درگذشت مرحوم حاج احمد قدیریان اظهار داشت: درگذشت مرحوم قدیریان باعث شد كه بار دیگر حق شناسی بزرگان انقلاب اسلامی، نظام و مردم هوشیار ما نسبت به خادمان خالص، با صداقت و در خدمت امام (ره) و مقام معظم رهبری جلوه ای ویژه داشته باشد.

بادامچیان گفت: مرحوم قدیریان از یاران دیرینه و اولیه موتلفه اسلامی بود كه در عمر پربركت خویش در همه ابعادی كه می توانست فعالیت كند، خدمات شایانی را ارائه كرد.

سیام**7378**1572





:: برچسب‌ها: سفر ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: